Powered By Blogger

niedziela, 20 stycznia 2013

14. One Ok Rock!

  Zdaję sobie sprawę z tego jak chaotyczna była poprzednia notka, ale:
a) byłam zmęczona
b) byłam rozemocjonowana 
   Dzisiaj natomiast chciałabym napisać o jednym z zespołów, których namiętnie słucham. 
Jak wiadomo każdy ma inny gust muzyczny, osobiście słucham głównie rocka, nie chcę się ograniczać do jednego gatunku, nie jestem na nic zamknięta, ale to właśnie rock sprawia, że czuję jakby w moim ciele trzepotały małe, białe szkydła. Tak, dziwne porównanie, ale właśnie to czuję. 
     Dzisiaj pragnę napisać o japońskim zespole One Ok Rock 

 Krótko o historii zespołu... 
One Ok Rock zostali wypromowani przez wytwórnię A-Sketch, zanim jednak to się stało, wydali pięć niezależnych albumów. 
  Pierwszy pojawił się w 2007 roku. 
  Obecnie w zespole możemy dopatrzyć się czwórki członków. Są to: 
Taka - główny wokalista 
Toru - grający na gitarze elektrycznej drugi wokalista
Ryota - gitara basowa
Tomoya - perkusja. 
 Wybaczcie, ale z jakiegoś nieznanego powodu, nie mogę dodać zdjęć. 

  Kilka lat wcześniej w zespole byli także panowie o imieniu Alex i Tomo. 
Nie jestem pewna powodu,  z jakiego odeszli. Obiło mi się o uczy, że Alex został aresztowany. 

       Za co uwielbiam ten zespół? 
Po pierwsze: głos wokalisty. Nie jestem w stanie tego opisać. Ptrafi z nim zrobić doslownie wszystko, piękna, delikatna barwa, ale mimo to,  idelanie radzi sobie z growl'em. Rozpływam się gdy tylko go słyszę. 
Po drugie: muzyka. W żadnym utworze nic się nie powtarza, muzyka jest idealnie dopracowana i po prostu niezwykła. 
Po trzecie: Teksty. Prawdziwe, uderzające, pomagają mi się pozbierać. 
    

  Tak naprawdę moje słowa nie oddadzą tego jak niesamowity jest On Ok Rock. 
Wybrałam kilka moich ulubionych piosenek, sami oceńcie. 


     
   
                    

8 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za rade w sprawie tego nieprzyjemnego komentarza. Ja osobiście czuje się tak jak ty to opisujesz gdy słucham Linkin Park. Jest to dla mnie zespół magiczny i tak odmienny jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O pierwszy raz słysze o tym zespole ;)
    Masz ciekawego bloga. Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za taką muzyką:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie do siebie nie przekonuje. No ale każdy ma swój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog:)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśliś lubisz ciekawego rocka to mnie urzekł jakiś czas temu Serj Tankian. Parę klipów jest poniżej. Uwielbiam płytę "Elect the Dead" ale potem ma chyba jeszcze dwie.

    http://youtu.be/GY9kQcWLvEM
    http://youtu.be/9Wk38bW8whc
    http://youtu.be/P-6FLQliz84

    Wybrałem kawałki z nutką ballady ale jest i wiele innych bardzo ciekawych i często zaangażowanych w ważne dla ludzi sprawy.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. racja, racja :D pozdrawiam:)):):

    OdpowiedzUsuń